Fructe pentru sănătatea noastră – Partea III

Murele au un conținut bogat în polifenoli, precum și vitamina C și K, folați, mangan, flavonoizi sau fibre. Beneficiile murelor pentru sănătate includ îmbunătățirea funcției cerebrale și reducerea inflamației, spune Julie Canseco, un dietetician de la New Orleans, care lucrează cu Main Squeeze Juice Company.

Murele promovează de asemenea o piele mai sănătoasă, dar înainte de orice, cel mai cunoscut beneficiu al acestor fructe este efectul protector împotriva cancerului, spune Canseco. Murele pot avea de asemenea proprietăți neuroprotective împotriva afecțiunilor legate de vârstă, mai adaugă Jennifer Papstephanou.

Cireșele au un conținut caloric relativ redus și sunt încărcate cu volume semnificative de nutrienți importanți, inclusiv fibre, vitamina C, carotenoizi sau potasiu, spune Reema Kanda, dietetician licențiat care lucrează cu Hoag Orthopedic Institute din Irvine, California. Cercetările arată că, consumul ce cireșe poate ajuta la reducerea inflamației, ajutând la refacerea mușchilor după antrenament.

Poate de asemenea să sprjine păstrarea unei inimi sănătoase, în timp ce ajută la îndepărtarea unor simptome de artrită. Iar apoi există dovezi că cireșele dulci Bing, un sortiment de cireșe care are proprietăți anti-inflamatorii, poate ajuta de asemenea la reducerea riscului de dezvoltare a afecțiunilor cardiovasculare și a cancerului. Atât cireșele amărui cât și cele dulci au proprietăți de reducere a durerilor articulare dacă sunt consumate regulat, spune Kanda.

https://health.usnews.com/wellness/food/slideshows/how-16-fruits-boost-your-health?slide=16

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

5 + 5 =