Fructe pentru sănătatea noastră – Partea IV

Încă nu putem spune cu siguranță dacă mărul consumat zilnic chiar are capacitatea de a păstra doctorul la distanță, dar cercetările arată că dacă îl mâncăm zilnic, vom beneficia de un risc mai redus pentru a face infarct, spun experții.

Un studiu sugerează că, consumul de mere este corelat cu un risc redus de infarct trombolizat. Cercetările sugerează de asemenea că, consumul de fructe și legume cu pulpă albă, precum merele și perele este asociat cu un risc redus de infarct. Pentru a obtințe beneficii complete din aceste fructe, se poate consuma fructul întreg. Coaja de măr este o sursă bogată de fibre și antioxidanți.

Poate consumul unei portocale pe zi să țină doctorul departe? Un nou studiu a descoperit că oamenii care consumă regulat portocale au șanse mult mai mici să sufere de degenerare maculară decât oamenii care nu consumă deloc fructe citrice. Cercetătorii au intervievat peste 2000 de australieni cu vârsta de 50 de ani sau mai mult, pe o perioadă de 15 ani.

Participanții la studiu care au consumat cel puțin o porție zilnică de portocale a redus riscul de dezvoltare a degenerării maculare târzii cu peste 60%, potrivit cercetărilor, care a fost publicată în iulie 2018 în American Journal of Clinical Nutrition.

Descoperirile făcute în studiu sugerează că flavonoidele (substanțe chimice vegetale) ce se regăsesc în portocale și în majoritatea fructelor au ajutat la protejarea împotriva degenerării maculare pentru cei care au consumat portocale, care este cauza principală a pierderii vederii pentru oamenii de 50 de ani sau mai în vârstă, potrivit National Eye Institute.

https://health.usnews.com/wellness/food/slideshows/how-16-fruits-boost-your-health?slide=18

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

6 × 1 =