Germanii sunt mai selectivi în privința berii

În timp ce consumul de bere continuă să scadă în Germania, tendința este tot mai pronunțată spre sortimentele speciale. În cazul cantității de bere consumate există diferențe mari la nivel regional.

Piața berii din Germania trece în prezent printr-o schimbare. Germanii devin tot mai selectivi în cazul consumului de bere: ei cumpără mai puțin, dar din sortimente mai speciale. Acesta este rezultatul unui studiu de piață, care a fost publicat de compania de cercetare de piață Nielsen, cu ocazia Zilei Berii.

După acee, fiecare german a cumpărat în 2016 în media aproximativ 74 de litri de bere și băuturi pe bază de bere și a cheltuit o sumă de 90 de euro. Astfel că vânzările au scăzut din punct de vedere al cantității cu fix 2,3%. Dar există și sortimente de bere care se dezvoltă în ciuda acestor tendințe. Berile speciale și light se află tot mai mult în rândul preferințelor consumatorilor germani, raportează expertul Marcus Strobl de la Nielsen.

Berile speciale au înregistrat în 2016 o creștere a vânzărilor de 8,1%. Berile light au fost cumpărate și ele cu 5,7% mai mult ca și în anul precedent. Berile lager au marcat și ele creșteri substanțiale în vânzări. Clasicele “Pils” reprezintă ca și până acum cel mai iubit sortiment, reprezentând 50% din vânzările totale, dar cu o cotă mai redusă de piață decât până acum. La fel se întâmplă și în cazul berilor de export sau a celor făcute din grâu.

http://www.n-tv.de/wirtschaft/Deutsche-werden-bei-Bier-waehlerischer-article19805493.html

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

9 + 1 =