GRESELI DE FIRMA

gresli de firmaUnele dintre cele mai mari greşeli care au ruinat afaceri

 În zilele de astăzi, dacă o companie te înşeală sau îşi bate joc de tine, canalele sociale de media te ajută să te răzbuni. Companiile sunt acuma mai vizibile, dar şi mai predispuse la critică. Dacă clientul tău nu este mulţumit de serviciul sau produsul tău, lumea va afla foarte repede.

            Mai jos puteţi vedea câteva dintre cele mai mari greşeli realizate de companii:

  • PayPal. A existat un caz în care o organizaţie non-profit a primit o donaţie considerabilă (5.000 de dolari) şi a durat 6 luni până au putut încasa banii, deoarece le-a fost blocat contul fără un motiv întemeiat.
  • Comcast. Au existat plângeri de la clienţi care au primit facturi mult mai mari decât trebuiau să fie în realitate, li s-a comunicat că sunt în urmă cu plata facturilor, chiar dacă nu era adevărat, iar în momentul când se suna la informaţii erau puşi să aştepte chiar şi o oră sau li se respingea apelul.
  • Expedia. Au existat cazuri în care ofereau camere pe care nu le aveau sau descriau eronat condiţiile care le aveai în cameră.
  • Greyhound. Pentru că nu au foarte multă concurenţă îşi permită să trateze clienţii cum doresc. Au fost cazuri când s-au vândut mai multe bilete decât locurile disponibile şi când autobuzul era plin nu mai primeau pasageri chiar dacă plătiseră bilet şi nu le returnau banii.
  • GoDaddy. Au campanii de marketing mult prea agresive care devin deranjante şi enervante după un timp.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

× 8 = 80