A gresi e omeneste

HackathonA greşi e omeneşte

Greşelile sunt importante, nu doar rele. Greşelile realizate de angajaţi pot să denote că afacerea se mişcă cu rapiditate. Greşelile costă, dar viteza este un beneficiu.  Dacă exagerezi nelăsându-ţi angajaţii să mai şi greşească, vei pierde din eficienţa şi productivitatea companiei.

            Uite câteva metode de a încurja angajaţii să experimenteze, iar dacă greşesc să înveţe din acele experienţe:

  1. Explică angajaţiilor că greşelile sunt acceptate şi că măresc viteza cu care se mişcă compania, cu condiţia ca greşeala să nu fie făcută intenţionat, nu este repetată, se învaţă din ea şi este reparată imediat.
  2. Încurajează-i povestindu-le greşeli pe care le-ai făcut şi cum le-ai rezolvat.
  3. Promovează-i pe aceia care fac cel mai mult din muncă, nu cei care stau cuminţi şi nu greşesc  nimic pentru că le este frică să experimenteze.

Este important să faci echipa să înţeleagă că nu vor fi sancţionaţi dacă greşesc atâta timp cât nu este intenţionat şi se învaţă din aceste greşeli. Această companie încurajează productivitatea şi eficienţa.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

1 + 9 =