Hamburg primește centrală de gaz lichefiat

Container

Hamburg primește centrală de gaz lichefiat
Boom-ul croazierelor poate deveni o problemă datorită gazele de evacuare ale navelor. Pentru a proteja oamenii și mediul, pe viitor în portul din Hamburg va exista o sursă de alimentare aletrnativă. De viitorul nou concept vor beneficia însă și alții.

La un șantier naval din Slovacia ultima mână este plasată pe o barjă hibird cu GPL în aceste zile, care va deservi pe viitor navelor de croazieră din portul Hamburg. Centrala electrică plutitoare cu GNL este aproape gata, informează compania care operează, Becker Marine Systems.

Cei aproape 77 de metri lungime și cei peste 11 metri lățime ai barjei, o navă de transport fără unitate proprie, este chipată cu cinci generatoare care generează o capacitate totală de 7,5 megawați. Centrala electrică plutitoare a fost capabilă să se folosească de avantajul că navele de croazieră generează deșeuri masive de petrol în porturi, iar energia electrică produsă de aceasta este ecologică. Portul din Hamburg va fi primul din Europa care să ofere putere externă și ecologică pentru navele de croazieră.

GNL nu produce oxizi de sulf sau particule negre de fum, emisiile de oxizi de azot sau CO2 sunt reduse semnficativ. Barja își va începe călătoria de peste trei săptămâni de pe Dunăre, Main, Rin și Marea Nordului și va ajunge în prima vineri din octombrie la Hamburg. Este un proiect comun al Becker Marine Systems și a liniei de croazieră Aida, ale cărei nave sunt primele ce beneficiază de alimentarea cu energie electrică ecologică. În timpul iernii atunci când nici navele de croazieră nu circulă, barja poate oferi de asemenea energie electrică sau termică către alți clienți sau o poate elibera în rețeaua electrică generală.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

× 1 = 7