Hellofresh încasează peste 300 de milioane de euro

Listarea la bursă a brandului Hellofresh aduce lichidități proaspete în casierile companiei. Concesiile proprietarilor fac să fie posibilă emisiunea de acțiuni, ceea ce este urgent necesar, pentru a ține pasul cu concurența.

Serviciul de livrare alimente Hellofresh și-a anunțat listarea cu succes pe Bursa de la Frankfurt. Acțiunile au fost plasate la un preț de 10,25 euro, după cum anunță băncile implicate. Incluzând rezervele de plasare, Hellofresh ar putea să adune 318 milioane de euro, bani pe care compania deficitară îi va folosi pentru finanțarea creșterii sale.

Hellofresh livreză cutii de gătit în casele oamenilor, în care se regăsesc toate condimentele pentru ca, consumatorii să își pregătească singuri o masă. Perioada de subscripție se termină în curând, după care va fi anunțat prețul de emisiune. Firma își va sărbători joi debutul.

Hellofresh a trebuit să întrerupă prima sa tentativă de pătrundere în comerțul cu acțiuni, de acum doi ani de zile. Pentru a face saltul pe scenă de data aceasta, proprietarii Hellofresh au făcut concesii semnificative în privința prețului. Valoarea de piață a întregii companii este acum estimat la mai puțin de 1,6 miliarde de euro, calculat la prețul de emisiune. Încasările din emisiune au fost transferate direct către Hellofresh, cota deținută de Rocket Internet în companie va scădea prin utilizarea rezervelor de plasare de la 53% la 47,6%. Hellofresh este după serviciul de livrare alimente Delivery Hero a doua cea mai mare implicare a Rocket Internet care se listează la bursă.

http://www.n-tv.de/wirtschaft/Hellofresh-kassiert-ueber-300-Millionen-Euro-article20111964.html

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

10 × 1 =