Urmând după debutul modelului mai mic – Range Rover Sport P400e – fratele mai mare din seria hibridelor de tip plug-in, Range Rover P400e, se va lansa în SUA în anul 2019, fiind un SUV de clasă premium.
Land Rover Range Rover P400e este versiunea mai mare dintre cele două, dar constructorul oferă un sistem electric de propulsie pe ambele versiuni. Ambele SUV-uri hibride de tip plug-in sosesc la șase ani după ce brandul s-a angajat să introducă cel puțin un hibrid de tip plug-in între anii 2015 și 2020.
Sistemul hibrid de pe Range Rover P400e folosește un motor cu patru cilindri în linie și un volum de 2.0 litri și o performanță de 269 de cai putere, cumplat cu un motor electric de 85 kilowați (114 cai). Puterea motorului este transmisă la roți prin intermediul unei cutii automate cu opt trepte, tracțiunea fiind integrală permanent.
În total, sistemul produce 398 cai putere și un cuplu de 640 Nm. Land Rover spune că SUV-ul sprintează de la 0-100 km/h în 6,4 secunde și oferă o viteză maximă de 220 km/h. Versiunea mai mică, Sport, este mai rapidă cu doar 10%. EPA nu a oferit informații oficiale privind autonomia sau estimările de consum, dar Land Rover spune că pachetul de baterii cu o capacitate de 13,1 kilowați-oră va fi suficientă pentru a propulsa vehiculul pentru 50 de kilometri în modul pur electric.
Standard vehiculul va opera în modul “hibrid paralel”, care combină benzina și puterea motorului electric, sistemul electronic determinând când este mai bine să folosească puterea bateriei sau motorul clasic.
http://www.greencarreports.com/news/1113207_2019-land-rover-range-rover-p400e-plug-in-hybrid-revealed-on-sale-in-us-next-year