HITLER ARIEL

ariel.jpg.size.xxlarge.letterbox

Compania P&G de detergent trasă la răspundere în Germania

Producătorul de detergenți Procter & Gamble a provocat furie în Germania, după plasarea în mod neintenționat a unui cod neo-nazist pe pachetele promoționale pentru detergentul Ariel. Cumpărătorii revoltaţi au postat poze on-line cu cutii de Ariel care arată numărul “88”, pe un tricou de fotbal alb. Utilizarea de sloganuri naziste în public este interzisa în Germania. Neo-naziştii foloseau “88” pentru a reprezenta expresia “Heil Hitler”, pentru ca “H” este a opta literă a alfabetului. În mod similar, “18” este folosită pentru “A. H.” sau Adolf Hitler.

Procter & Gamble a recunoscut, vineri, că numărul a fost “în mod neintenționat ambiguu.” Purtatorul de cuvant al Melanie Schnitzler a declarat ca firma a oprit un transport maritm, precum și un detergent lichid care a fost promovat ca “Ariel 18.”

http://www.npr.org/templates/story/story.php?storyId=311033138

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

− 1 = 7