H&M se menține pe linia de plutire în ciuda scăderii profitului

55402227

Profitul lanțului de articole de modă Hennes & Mauritz a scăzut semnificativ, cu aproximativ 16%. Vina o poartă dolarul puternic, care aruncă în aer costurile de achiziție. Iar compania investește în continuare în creștere, chiar și online.

Lanțul suedez de articole de modă, Hennes & Mauritz (H&M) a suferit în prima jumătate a anului de pe urma dolarului puternic și a costurilor ridicate la investiții. Pe multe piețe comerțul cu articole de modă a trecut printr-o perioadă dificilă, dar majoritatea jucătorilor privesc cu optimism către viitor, spune președintele consiliului, Karl-Johan Persson.

În al doilea trimestru profitul a scăzut în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut cu 17% după aplicarea taxelor, pentru un total de 5,36 de miliarde de coroane suedeze, echivalentul a circa 0,57 miliarde de euro. Analiștii chestionați de FactSet estimaseră în medie 5,46 miliarde de coroane. Dolarul puternic a arucat în aer costurile de achiziție. Vânzările (fără TVA) au crescut ușor la 46,87 miliarde de coroane, de la 45,87 miliarde.

Comerțul online s-a dezvoltat foarte mulțumitor, se mai spune în continuare. În toamnă piețe precum Canada sau Coreea de Sud vor urma și ele. Până la sfârșitul anului clienții vor putea comanda online în 34 de țări. H&M dezvoltă în continuare chiar și prezența fizică. În sezonul 2015-2016 ar trebui să fie deschise fix 425 de noi magazine. La sfârșitul lunii mai existau 4077 de magazine în 62 de țări.

http://www.n-tv.de/wirtschaft/H-M-trotz-Gewinneinbruchs-auf-Kurs-article18010246.html

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

− 1 = 1