Idee de afacere-machiaj vaginal

Specialiștii din industria cosmeticelor nu mai știu ce să inventeze. După paietele pentru vagin, menite să facă viața sexuală ”mai plăcută și amuzantă”, machiajul vaginal câștigă tot mai multe adepte în lumea vedetelor.

Un brand scandinav tocmai a lansat o gamă de produse numai bune ”să lumineze, să hidrateze și să calmeze” vulva. În spatele acestei noi tendințe se află, cum altfel?, surorile Kardashian.

În luna martie, Khloe dezvăluia că folosește un ruj hidradant pentru a-și îngriji zona intimă, iar anul trecut, în decembrie, Kim se declara un mare fan al acestor cosmeticale. Mario Dedivanovic, cel care se ocupă în mod oficial de machiajul vedetei, a publicat pe contul personal de Instagram o imagine cu el între picioarele Kim. Explicația nu lăsa loc de interpretări: ”Credeați că mă ocup doar de față?”.

Brandurile internaționale au simțit imediat că e o pâine bună de mâncat aici. O companie scandinavă a ieșit pe piață cu o gamă completă de balsamuri, creme exfoliante și farduri pentru ”bunăstarea” zonei intime. Ultima invenție, un iluminator, îmbogățit cu vitamina E și flori de soc, despre care producătorii spun că ascunde imperfecțiunile și face mai atrăgătoare zona cu pricina. Prețul plătit pentru aceste mic, dar important beneficiu, 37 de euro.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

39 − = 32