Idei pentru a-ți construi brandul folosind marketingul de conținut

Marketingul de conținut sau conținutul publicitar nu aduce vânzări directe ci rolul lui este de a transforma o afacere într-un brand de încredere pe piața în care activeaza. În online, o afacere mică poate folosi multe tool-uri gratuite care o pot face cunoscută și apreciată de către clienți. Iată câteva ponturi și reguli esențiale pentru a-ți transforma și dezvolta afacerea.

1. Oferă valoare

Oferă clienților tăi un plus valoare pe tot parcursul procesului de marketing și vei construi un brand din afacerea ta. Poți oferi informații, sfaturi, trucuri, umor – orice se potrivește pieței tale și oferă clienților o soluție. Valoarea adăugată creează credibilitate, încredere și cunoaștere a mărcii.

2. Planifică, analizează, îmbunătățește
Este un proces continuu. Începe sa programezi săptămânal conținutul pentru blog. Apoi, distribuie-l către rețelele de social media și de conținut. Verifică analizele, cum ar fi rata de respingere, afișările de pagină, fluxurile de comportament și rezultatele generate. Folosește această procedura până când îți vei înțelege publicul, rapoartele de conversie și zonele unde poți îmbunătăți.

3. Influencerii sunt prietenii tăi

Aflați care sunt cei mai importanți influențatori pe nișa ta și încerca să ajungi la ei. Îmbunătățeste-ti relațiile de lucru cu aceștia și, atunci când publici conținut, dă-le share si lor astfel încît aceștia să poată da mai departe. Abordeză-i mai degraba ca pe colegi decât ca pe cineva care încearcă să vândă un produs. Aceștia sunt deja asaltați de discursuri de vânzare , deci trebuie să ieși în evidență și să te remarci.

4. Creează-ți ambasadori prin intermediul programelor de afiliere

Acum sunt foarte mulți consumatori care sunt implicați activ în rețelele sociale și pe alte platforme si care pot contribui la conținut. Dacă oferi stimulente, clienților multumiți aceștia pot deveni ambasadori pentru brandul tău. Este o modalitate ușoară de a ajunge exponențial la mai mulți oameni printr-o sursă de încredere, spre deosebire de un canal media plătit.

5. Stabilește relații pe termen lung

Asigură-te că strategia ta de a construi un brand este in plan secund atunci când construiești o relație cu clienții. Fi constant oferind un conținut de valoare si personalizat. Oamenii sunt inundați cu reclame zilnic. Scopul marketingului de conținut nu este de a vinde (deși în mod indirect), ci de a deveni un brand de încredere în spațiul competitiv.

6. Arată că-ți cunoști clienții

Cea mai bună modalitate de a-ți promova brandul prin marketingul de conținut este cunoașterea intereselor și nevoilor clienților tăi. Fă o listă a întrebărilor pe care le adresează in mod uzual și a problemelor pe care le au și le comunică și rezolvă-le. Folosește aceste întrebări si creează subiecte de conținut pe care să le postezi pe blog și conectează-te cu publicul pe social media. Atunci când este necesar (nu trimite spam), direcționează link-urile către conținutul tău pentru a oferi valoare pentru public.

Sursa: allbusiness.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

− 2 = 1