Idei pentru un mic dejun bogat în proteine care ne ajută să slăbim (2)

Dacă ideea de a consuma ouă la micul dejun vi se pare plictisitoare, încercați frittatas (omlete). Amestecați ouă întregi și albușuri extra împreună cu legume sote. Pentru un conținut și mai mare de proteine adăugați carne de curcan precum cârnați sau brânzeturi. Doar turnați amestecul în castroane de brioșe și coaceți la temperatură medie până când puteți introduce un cuțit în interior, iar acesta să fie curat când îl scoateți. În formele speciale pentru brioșe acest lucru ar dura circa 20-25 de minute. Acestea sunt opțiunea perfectă dacă nu sunteți o persoană matinală, pentru că pot fi preparate în avans și apoi încălzite rapid înainte de a pleca de acasă.

Dacă sunteți în căutarea unor arome exotice puteți încerca o versiune modificată a unui fel de mâncare turcesc, specialitate a Marinei Rösser, nutriționist și autor de rețete. Ceapă roșie sote, usturoi, spanac congelat și ardei iuți tăiați felii, toate în puțin ulei de măsline. Odată ce legumele sunt moi adăugați un ou sau două și amestecați. Se poate completa cu iaurt grecesc gras, zeamă de lămâie și sare. Combinația de iaurt cremos cu ulei de măsline aromat, ardei iuți și lămâie este irezistibilă, mai spune autoarea.

Dacă vine vorba despre majorarea aportului de proteine, brânza de burduf degresată este o opțiune pe care mulți oameni o trec cu vederea. Valoarea nutrițională, gustul și ușurința în preparare o fac o opțiune importantă la rotația felurilor de la micul dejun, spune Rösser. Brânza de burduf sau brânza de vacă degresată are un conținut mai ridicat de proteine per porție decât brânza grasă, dar ambele opțiuni sunt potrivite. Ea recomandă umplerea unui bol cu brânză de vacă, se amestecă cu fasole și se asezonează cu roșii, ardei, sare și piper.

Câteodată pur și simplu avem nevoie să consumăm ceva dulce pentru micul dejun, iar prin acest fel de mâncare ne putem asigura și un aport ridicat de proteine cât și satisfacerea poftelor. Se amestecă ovăz copt cu unt natural de arahide, cacao și banane. Se adaugă apoi la alegere lapte sau iaurt.

https://www.womenshealthmag.com/weight-loss/a19993913/protein-breakfast-ideas/

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

18 + = 24