Idei pentru un mic dejun bogat în proteine care ne ajută să slăbim (3)

Shashuka este un fel de mâncare originar din Israel și este preparat din ouă, ceapă și roșii pentru a fi consumat la micul dejun. De fapt numele înseamnă literalmente mic dejun spune Marina Rösser, nutriționist și autor de rețete. Se prepară un sos din ceapă tăiată felii, ardei gras roșu, roșii și ardei iuți. Se adaugă două ouă prăjite pe o felie de pâine din făină integrală și se aplică sos, după care se asezonează cu frunze de pătrunjel, fulgi de chili, sare și piper.

Omleta clasică (papară) se poate duce la un alt nivel prin adăugarea de semințe de dovleac, de floarea soarelui, in, roșii cherry sau arugula. Această combinație vă oferă o cantitate importantă de proteine, fibre, savoare și o textură crocantă pentru un fel de mâncare obișnuit.

Peștele este un aliment excelent pentru micul dejun. Nu doar că, conține foarte multe proteine, dar grăsimile sănătoase omega-3 pot să aducă beneficii pentru multe părți ale corpului, de la piele la creier. Micul dejun trebuie să fie unul simplu, deci Rösser recomandă să o luăm ușor și să cumpărăm somon afumat sau păstrăv și să îl consumăm pe pâine integrală prăjită. Se poate completa opțional cu brânză de vaci, ridiche răzuită, pătrunjel mărunțit, muștar dijon, mărar mărunțit, arpagic mărunțit, lămâi, sare sau piper.

Vă puteți începe diminețile cu un simplu parfait făcut din iaurt, fructe de pădure și muesli, sugerează Sonja Kukuljian, generall manager pe partea de nutriție la Freedom Foods. Muesli este un amestec de cereale integrale care se consumă de cele mai multe ori fără preparare termică. Există multe sortimente, deci alegeți unul bogat în fibre și cu conținut redus de zahăr. Kukuljian sugerează unul care să conțină orz, din moment ce acesta conține atât fibre cât și proteine.

https://www.womenshealthmag.com/weight-loss/a19993913/protein-breakfast-ideas/

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

8 × 1 =