Investitorii pedepsesc Groupon

RTR2TMDD

Investitorii pedepsesc Groupon
Groupon are planuri de a se transforma dintr-o platformă de reduceri într-una pentru comercianți online. Dar acest lucru este dificil, pierderile cresc iar perspectivele sunt reduse. Primirea acționarilor a rezultatelor trimestriale slabe atrage după sine un răspuns prompt la Groupon.

Platforma Groupon pierde și mai mulți bani. În al doilea trimestru, pierderea a fost de 22,9 milioane de de dolari, triplându-se. Țintele anuale nu mai sunt accesibile. Primirea rezultatelor de către acționari a fost urmată prompt de o prăbușire cu 15%. CEO-ul groupon Eric Lefkofsky a motivat pierderile prin efectuarea unor investiții de sume mari. Compania va deschide în curând mai multe centre de livrare, pentru a putea livra cât mai multe produse prin forțe propri. Impulsul afacerii va fi tot mai evident, promite managerul.

În Groupon clienții pot obține vouchere de la furnizorii de servicii, restaurante sau comercianți cu amănuntul. Compania se află în renovare, dar vrea de asemenea să se convertească de la furnizorul de reduceri în masă la comerciant pe internet. Cifra de afaceri a urcat cu 24% la 752 milioane de dolari, dar marketing-ul și costurile de administrare sunt substanțiale în cazul Groupon.

http://www.n-tv.de/wirtschaft/Anleger-strafen-Groupon-ab-article13372666.html

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

70 − = 64