KAUFLAND CU EMOTII

KAUFLAND CU EMOTII KAUF DE ORADEADE ORADEA

Hipermarketul KAUFLAND din ORADEA, de pe BORSULUI, a reusit sa atraga atentia cumparatorilor bihoreni si din alte zone decat cea din ROGERIUS. O analiza mai atenta, scoate la iveala concentrarea preturilor mici pe o suprafata relativ mica, fapt ce a dus la realizari insemnate financiar dar si repozitionarea in topul local al retailerilor. Pozitia buna in top, este confirmata si de rezultatele la nivel national al grupului,care in 2012 a sarit de 1,4 mld euro, la vanzari, cu cele 85 de magazine.Aceasta cifra face ca grupul KAUFLAND sa fie pentru al doilea an consecutiv pe primul loc, devansind pe CARREFOUR si METRO. Stiu in ce masura contribuie emotia la vanzari, ca si principiu de baza la marketingului mai mult sau mai putin agresiv, dar emotia noastra, creeata de maidanezii din parcarea KAUFLAND, ar trebui sa-i emotioneze constructiv pe cei din stafful lantului.Ar fi bine pentru toti, mai ales ca al doilea KAUFLAND de ORADEA NUFARUL, sta sa apara.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

3 × = 27