Kaufland lansează marca proprie K-Vreau din România, produsă exclusiv la nivel local

Kaufland introduce o nouă marcă proprie, K-Vreau din România, recent lansată în întreaga rețea națională de magazine.

K-Vreau din România oferă produse făcute exclusiv de producători și furnizori locali, fiind prima marcă proprie a companiei realizată în întregime la nivel local.

Gama oferă o varietate de produse special și rețete care au trecut testul timpului.

Astfel, K-Vreau din România cuprinde de la alimente de bază, precum făină, mălai, griș, arpacaș, produse de panificație, mezeluri, dulciuri (cornulețe cu diferite umpluturi, rulade, salam de biscuiți etc), lactate (brânzeturi, smântână, lapte, iaurt), sucuri naturale de fructe – și până la preparate cu specific local, precum jumări, carne la garniță și altele.

În prezent, sortimentul cuprinde peste 80 de produse și se află în permanentă extindere.

„Încurajăm consumul de produse locale și suntem printre puținii retaileri cu peste 50% produse la raft ce provin din România. De aceea, crearea acestei noi mărci cu specific local vine ca o continuare firească a demersurilor noastre și ne bucurăm să putem susține și în acest mod dezvoltarea producătorilor locali”, declară Valer Hancaș, Manager Corporate Affairs şi Comunicare, Kaufland România.

Rețetele sunt autentice și conțin ingrediente de cea mai bună calitate, periodic monitorizată, și sunt disponibile numai în magazinele Kaufland din România.

Design-ul ambalajului este inspirat din motivele tradiționale românești reinterpretate în notă modernă, în linie cu identitatea vizuală Kaufland și exprimă simplitate, onestitate, și mai ales pasiune pentru savoarea produselor românești.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

55 − 47 =