Lanțul de drogherii dm vrea să determine toți angajații săi să acceseze mediul online, astfel că pe viitor toți angajații vor fi echipați cu un smartphone de ultimă generație. Acest lucru va fi în special în folosul consultanței pentru clienți. Și nu este singura investiție pe care compania o face în viitorul său.
Cel mai mare lanț de drogherii din Germania, dm, vrea să fie lider în domeniul digitalizării. Până la finalul anului toți angajații care activează în consultanță sau vânzări pe teritoriul Germaniei vor primi un smartphone din partea angajatorului, anunță conducerea companiei în cadrul conferinței anuale de presă. Investiția în 25.000 de smartphone-uri este parte dintr-o strategie de digitalizare. Compania vrea astfel să dezvolte astfel competențele angajaților în domeniul online dar să îmbunătățească în același timp serviciile pentru clienți.
Întrebările privind sortimente, ingrediente sau servicii vor putea astfel să primească răspuns pe loc din partea consultanților. Digitalizarea este mai mult decât un magazin online, spune directorul dm, Erich Harsch. Acest lucru are efect asupra proceselor, metodelor de lucru, echipamentelor de lucru și a comunicării cu clienții. Pentru a aduce aceste lucruri mai aproape de publicul larg, pe viitor compania va colabora cu Centrul pentru Artă și Media de la Karlsruhe (ZKM).
Cele 1892 de magazine pe care compania dm le are în Germania, în care intră zilnic peste 1,8 milioane de clienți, vor servi drept multiplicator. Lanțul de drogherii este deja implicat într-un proiect expozițional împreună cu ZKM, prin care centrul științific dorește să transmită informații despre mediile de viață digitală. În plus, partenerii din cooperare doresc să ofere cursuri și ateliere, de exemplu pentru a înțelege limbaje de programe sau pentru a gestiona în mod responsabil tehnologii.
http://www.n-tv.de/wirtschaft/Bei-dm-gibt-s-Smartphones-fuer-alle-Mitarbeiter-article20092791.html