Lidl este activ în SUA din anii `70. Lidl vrea să urmeze acest exemplu și să deschidă în decurs de un an până la 100 de magazine pe Coasta de Est. Un superstar va ajuta compania să își facă publicitate, un personaj pe care oricine din SUA îl cunoaște.
Discounterul german Lidl se fixează pe expansiune și contează pe sprijin din partea lui Heidi Klum. După deschiderea primelor filiale americane în săptămâna următoare, pe parcursul unui an va fi introdusă o linie de modă a modelului disponibilă doar la Lidl.
Lidl și Heidi Klum promit accesorii de modă “de ultimă generație”. Colecția va fi oferită atât în SUA cât și în Europa. Klum, în vârstă de 44 de ani, deține și cetățenie americană și este foarte bine cunoscută peste ocean.
Lidl vrea ca pe data de 15 iunie să deschidă prima filială în statul federal american Virginia, precum și în North Carolina și South Carolina. În decursul unui an de zile vor fi ridicate peste 100 de magazine pe Coasta de Est. Discounterul este departe însă de obiectivul său.
http://www.n-tv.de/wirtschaft/Lidl-setzt-auf-Supermodel-Heidi-Klum-article19875161.html