Anunţurile Twitter au redirecţionare in limba publicitarilor
Gigantul reţelei de socializare Twitter a introdus o nouă caracteristică care va permite agenților de publicitate să vizeze utilizatorii de pe platforma în limba lor. Acesta este văzut ca cel mai recent pas făcut de Twitter pentru a atrage mai multe agenții de publicitate; deoarece, publicitatea este cea mai mare sursă de venituri pentru Twitter – reprezentând 90 % din vânzări, în primul trimestru al acestui an.
” Agenții de publicitate pot viza acum tweets şi conturi promovate, în limbi pe care publicul lor le înțelege, în timp ce utilizatorii sunt eligibili pentru a vedea anunțuri relevante în limba lor , ” a declarat într-un post pe blog, Nipoon Malhotra, manager de produs Twitter.
Platforme de reţele de socializare, cum ar fi Twitter -au înregistrat recent un ritm lent de creştere. În ultimul său raport financiar, Twitter, cu 255 de milioane de utilizatori activi, a declarat ca numarul de utilizatori lunar pe platforma a crescut cu 5,8% în primele trei luni ale anului, fata de trimestrul anterior. Rata de creștere a fost mai mică decât se aşteptau analiştii.
În același timp au existat, de asemenea, îngrijorarea față de capacitatea a astfel de firme pentru a traduce baza de utilizatori în bani, în cazul în care Twitter a raportat o pierdere netă de $ 132m ( 78m lire sterline ) pentru ultimul trimestru. Ca urmare, firmele au căutat modalități de a-ăi crește veniturile.
” Limba de direcționare aduce beneficii agenţilor care doresc să ajungă la o audiență la nivel mondial, cu mesaje specifice limbii, sau care se găsesc în țările în care populații mari vorbesc mai multe limbi . ” Firma a mai spus ca noua facilitate va fi disponibilă în 20 de limbi diferite.
Twitter a declarat că folosește un număr de semnale diferite, pentru a determina limba unui utilizator , inclusiv ” limba selectată în setările profilul unui utilizator și limbile care corespund la activitatea unui utilizator pe Twitter “.
http://www.bbc.com/news/technology-27321142