L’Oréal studiază o posibilă vânzare a lanțului de magazine The Body Shop

2008 Rank:  51 2008 Brand Value (Millions): $7,508 Parent Company:  L'Oréal   China and Russia have become key growth engines for the world’s No. 1 beauty-products group, even as U.S. and European sales weaken.

Potrivit sursei citate, L’Oréal a cerut băncii Lazard să studieze opțiunile posibile pentru The Body Shop, însă cea mai probabilă variantă este vânzarea completă. L’Oréal ar urma să dea joi publicității rezultatele pentru anul 2016 și se așteaptă ca grupul să confirme că analizează o astfel de tranzacție.

L’Oréal a cumpărat lanțul de magazine The Body Shop în urmă cu 11 ani cu suma de 945 de milioane de euro, în dorința de a avea acces la piața în creștere a produselor cosmetice pe bază de ingrediente naturale. Lanțul The Body Shop numără peste 3.000 de magazine în 66 de țări, iar vânzările sale au scăzut cu 0,9%, până la 967,2 milioane de euro, la o marjă operațională de 5,7%, net inferioară celei de 17,4% pentru ansamblul grupului.

În prezent, L’Oréal mizează pe produsele de îngrijire a pielii, astfel că, luna trecută, a achiziționat trei mărci de îngrijire a pielii de la grupul canadian Valeant Pharmaceuticals cu suma de 1,3 miliarde de dolari, după ce, anul trecut, a cumpărat marca americană IT Cosmetics cu 1,2 miliarde de dolari.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

23 − = 16