Lucruri pe care să le faci cand te simti epuizat

thingstodowhenyourefeelingburnedout

Te simți epuizat, stresat la locul de muncă, copleșit de munca pe care o depui?

Epuizarea poate fi cauzată de un factor important sau de o combinație de supărări mici construite in timp. Aceasta te poate lăsa fizic și mental incapabil de a te concentra asupra sarcinilor de zi cu zi și a obiectivelor pe termen lung.

Consiliului Young Entrepreneur ofera cateva sfaturi cu privire la modul în care poti evita epuizarea.

1.Rămâi activ la sfarsit de saptamana.

Folosește-ți timpul liber departe de birou pentru a te incarca cu energie. Daca petreci week-end-ul intreg de la birou acasă, vei experimenta cu siguranţă epuizarea. Încearca o plimbare, o excursie pe jos sau cu bicicleta.

2.Invată sa gestionezi stresul.

Stresul poate contribui la epuizare cu ușurință în cazul în care nu este gestionat în mod eficient. Adoptarea unor tehnici simple de zi cu zi, cum ar fi un moment de meditație, exerciții fizice și practicarea mindfulness-ului te poate ajuta să obții o stare mentală și fizică care se potrivesc astfel încât creierul tău este proaspăt și gata să se întoarcă la locul de muncă.

3.Du-te la o dezintoxicare media.

O parte a nivelului ridicat de stres și epuizare pe care o experimentam in zilele de azi este conectivitatea intensă și concentrarea tot mai mult pe dispozitivele smartphone. Prin verificarea email-urilor, a retelelor de socializare și mesajelor text la fiecare câteva minute, este uşor să cazi in epuizare.

  1. Schimbă-ţi imediat perspectiva.

Stand departe de stresul cotidian schimbarea modului in care vezi lumea, chiar și temporar, vei creste curiozitatea și entuziasmul pentru muncă.

  1. Introdu momente de pauza în programul tău.

Toată lumea are nevoie să se deconecteze. Cum faci asta depinde de tine, dar timpul liber din programul tau te poate ajuta sa iti limpezeşti mintea, corpul și spiritul. Dacă îţi vei construi programul cu pauze consistente, nu vei experimenta epuizare. Este vorba de a găsi echilibru.

  1. Somnul de calitate.

Vei fi epuizat daca vei răspunde la e-mailuri târziu in noapte înainte de a merge la culcare. In schimb, deconectandu-te de la computer, telefon și televizor si bucurandu-te de o carte bună, apoi cuo meditatie de câteva minute, te vei pregati pentru un somn odihnitor fara distragere.

7.Plimbarile.

O scurtă plimbare în jurul blocului ascultand muzica te va ajuta sa obtii o concentrare mai buna. Uneori ocupandu-ti mintea cu alte ganduri si simturi te poate aduce exact acolo unde trebuie să fii.

  1. Ajută-i pe ceilalti.

Realzand ceva semnificativ este o modalitate foarte bună de a te reîncărca, și de a te detasa de probleme. Ofera-ti ajutorul fără a aștepta nimic în schimb. O perspectiva proaspătă poate fi foarte valoroasă pentru ei și simplul act de a ajuta pe altcineva te ajuta să te întorci pe drumul cel bun.

http://www.success.com/article/9-things-to-do-when-youre-feeling-burned-out

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

7 × = 49