Donald Trump mai are multe puncte de îndeplinit din planul său “make America great again”. Pentru că eticheta “Made in USA” convinge doar parțial consumatorii de la nivel mondial, se arată într-un studiu. Acest lucru nu este valabil și pentru mărfurile din Germania sau UE.
“Made in Germany” este cea mai apreciată etichetă din lume. Acest lucru reiese dintr-un studiu prezentat de cei de la Spiegel. La ceva distanță în urmă urmează și “Made in USA”. Acest lucru reiese dintr-o postare a portalului de statistică “Statista” dar și de la compania de cerecetare de piață Dalia Research, fiind rezultatul unui studiu efectuat între 43.000 de consumatori în 52 de țări. Indicele complet Made-in-Country va fi prezentat luni.
Pe locul doi și trei urmează “Made in Switzerland” și “Made in EU”, se arată în continuare. USA ocupă doar locul 8, ocupând astfel poziții inferioare Marii Britanii sau Canadei, dar sunt în fața Finlandei sau Norvegiei.
Potrivit rapoartelor din presă datele au fost evaluate în funcție de volumul importurilor, astfel că votul consumatorilor americani a contat mai mult ca și a celor din Peru, spre exemplu. Campionii germani au punctat în special la capitolele calitate și standarde de siguranță.
Elveția a impresionat prin simboluri și statut, dar și autenticitate. La fel cum a făcut-o Italia la capitolul design sau Japonia la tehnologie de vârf. China a impresioant doar prin raport performanță/preț.
După cum ne arată cei ce au publicat rezultatele studiului, campania “America First” a noului președinte american Donald Trump nu își arată efectele așteptate, din contră, atitudinea protecționistă de la Washington ar fi dăunat în general imaginii Statelor Unite.
http://www.n-tv.de/wirtschaft/Die-Welt-liebt-Made-in-Germany-article19765639.html