2018 este numărul cunoscut de toată lumea de la Wolfsburg. Până atunci grupul Volkswagen vrea să înlocuiască Toyota ca cel mai mare producător auto din lume. Experții se ceartă cu privire la previziuni și cine va avea câștig de cauză, în timp ce drumurile alese de fiecare nu pot fi mai diferite de atât.
Toyota este, în ciuda tuturor problemelor, cu automobilele chemate înapoi în service în număr mare, cu dezastre naturale sau economia suferindă a Japoniei, încă cel mai mare producător de automobile din lume. Un loc pe care VW dorește să îl ocupe până în anul 2018. Ambele sunt apropiate de pragul de 10 milioane de mașini vândute anual, Toyota fiind mai aproape. Dar ce fac japonezii, spre deosebire de principalul lor concurent? O idee s-ar putea reliefa din show-ul de seară dinaintea începerii Salonului Auto de la Geneva.
Liderul de necontestat al industriei pe piața din Europa și-a adus pe scenă întregul repertoriu de modele. Managerul Volkswagen a dorit de asemenea să preamărească avantajul optic al automobilelor de la Wolfsburg, prin cuvinte precum “Scultural Form” sau “carismă lipsită de clasă”.
Volkswagen încearcă tot mai mult să reunească sub cupola sa un număr cât mai mare de branduri. Deja are un număr de 12 branduri, precum Audi, Porsche, Seat, Skoda, Bentley, Bugatti, Lamborghini. Iar cea mai recentă achiziție încercată de marele grup a fost pentru producătorul suedez de camioane, Scania. Cu această varietate de modele și mărci, producătorul german este pe drumul cel bun spre primul loc în industria auto mondială.
http://www.n-tv.de/wirtschaft/Der-ungleiche-Kampf-um-die-Autokrone