Malaysia Airlines trăiește un dezastru PR

RTR4085K

Malaysia Airlines trăiește un dezastru PR
Un avion s-a prăbușit în Ucraina, altul a dispărut. Acest lucru nu împiedică Malaysia Airlines să pornească o nouă campanie publicitară.

Malaysia Airlines a declanșat o nouă campanie publicitară fără succes, din care a obținut doar un adevărat Shitstorm. Compania aeriană a cerut australienilor și neozeelandezilor prin cotidianul Sydney Morning Herlad să declare cele mai importante lucruri pe care le-ar face înainte să moară. Participanții care și-au oferit răspunsurile au putut apoi câștiga o excursie în Malaezia sau un iPad.

Această acțiune a avut un efect nu foarte plăcut pentru imaginea companiei, după ce două aparate de zbor ale Malaysia Airlines s-au prăbușit anul acesta. În urmă cu șase luni zborul MH370 a dispărut de pe radare. Până ăn prezent aparatul de zbor împreună cu cei 239 de pasageri nu a fost găsit. În luna iulie un nou dezastru a urmat, după ce zborul MH17 s-a prăbușit în estul Ucrainei. După toate probabilitățile, acesta a fost doborât cu un lansator de rachete, toți cei 298 de pasageri de la bord decedând pe loc.

Malaysia Airlines a cerut potențialilor clienți un “bucket list”. În limba engleză, o astfel de listă reprezintă câteva lucruri pe care cineva le-ar dori să le facă sau să experimenteze înainte de a muri. Unul din comentatorii de pe Twitter a răspuns că știe că zborul cu Malaysia Airlines sigur nu se află pe lista sa, iar un alt comentator a declarat că este un dezastru de marketing, referindu-se la mesajul companiei. Campania de PR a fost acum oprită de companie.

http://www.n-tv.de/wirtschaft/Malaysia-Airlines-erlebt-PR-Desaster-article13546736.html

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

88 − 80 =