Manufactura de porțelan Meißen, se mută către Asia

54206818

Manufactura de porțelan Meißen, se mută către Asia

“Flagshipstores” se asociază cu branduri high-tech precum Apple sau Sony. Dar și sașii se numără printre acestea. Producătorii de porțelan Meißen vor să facă afaceri în China bazându-se pe lux și stil de viață.

Producătorul de porțelan Meißen se axează pe dezvoltarea întreprinderii vechi de 300 de ani și se orientează către piața asiatică. În Japonia, Taiwan sau China există mulți iubitori de Meißen, spune Managing Directorul Tillmann Blaschke. Iar acesta a mai adăugat că o foarte importantă parte a vânzărilor lor va fi făcută în aceste țări. Sâmbătă se va deschide la Shanghai al doilea Flagshipstore ca mărime din lume. Acesta este al doilea magazin din China după cel de la Beijing.

În amenajarea magazinelor de lux, francizatul a construit pentru noua paletă de produse mobilă, accesorii pentru locuință și de modă. Blaschke a declarat că se face simțită o cerere semnificativă. Cursul stabilit de fostul director adjunct Christian Kurtzke, care a vrut să transforme fabrica deficitară de porțelan într-o companie de lux și stil de viață, va fi menținut și după plecarea sa în martie.

În prezent se caută un nou director adjunct care să conducă compania pe viitor împreună cu Blaschke. Achiziționarea pieselor de muzeu Meißen printr-o fundație fondată de landul Bavaria a fost acum finalizată. Încă se negociază privind vânzarea pieselor de porțelan. Despre domeniul de aplicare a afacerilor prin care acționarul vrea să aducă capital în cadrul companiei, Blaschke nu a spus nimic.

http://www.n-tv.de/wirtschaft/Porzellan-Manufaktur-zieht-es-nach-Asien-article15099846.html

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

× 1 = 9