MERCEDES HIBRID
S 400 HYBRID 2009 a fost primul autoturism din lume hibrid cu o baterie litiu – ion . Cu noul S – Class, Mercedes – Benz isi extinde oferta de hibrid această serie prin trei modele : S 400 Hybrid , S 300 și S 500 BlueTEC Hybrid Plug – in Hybrid . Împreună , unitatea hibrid din a doua generație este integrarea perfectă în sistemul de propulsie . Motorul cu ardere internă poate fi complet decuplat de mașina electrică . Alte caracteristici includ un sistem de frânare regenerativă al sistemului predictiv de management al energiei , hibridare inteligentă din a doua generație și o tehnica nticipativa de gestionare a energiei.
Hibrizii S – Class au un management al energiei proactiv prin care eficiența energetică trebuie să fie îmbunătățită . Strategia de operare a sistemului hibrid ia în considerare nu numai starea actuală de deplasare și preferințele operatorului , dar este , de asemenea, setat pe calea probabilă ( pante abrupte , curbe și restricții de viteză ), în următorii kilometri. Hibridul inteligent utilizează datele de navigație de la Comand Online de control de încărcare și descărcare a bateriei de înaltă tensiune . Scopul este , de exemplu, de a utiliza energia de prindere a bateriei pentru unitate pe o pantă , prin franare regenerativa pentru a încărca din nou .Cel mai mare potențial de reducere a consumului de combustibil în sistem de propulsie hibrid este de a maximiza recuperarea energiei în depășire și de frânare pe faze. Astfel, la acționarea pedalei de frână, prima întârzierea este cauzată de motorul electric și nu a discului de frână. În noua Clasa S, un sistem de frânare recuperativ (RBS) din a doua generație este utilizat pentru prima oară.