MCCAFE

mccafe-coffeeCafea mai bună

McDonald’s se bazează pe afacerea cu McCafe pentru a creşte vânzările. Săptămâna trecută, conducerea companiei a spus că extinderea pe această nişă va fi o prioritate pentru perioada următoare. Lanţul restaurantelor fast food deja are o gamă de 15 tipuri de McCafe.

            Această strategie de a întrece Starbucks se pare că afectează afacerea, conform celor spuse de Leslie Patton celor de la Bloomberg News. Problema principală este că acest produs nou pe care îl oferă încetineşte servirea şi angajaţii sunt mult mai ocupaţi cu a face frappe-uri şi latte-uri, servirea comenzii durând mai mult.

De asemenea echipamentul necesar pentru diversificarea tipurilor de cafea este foarte costisitor.

Zonele unde a avut succes această strategie au fost Europa şi Australia, deoarece nu există atât de multe cafenele Starbucks. În America nu foarte multe persoane cred că McDonald’s are şanse să atragă clienţii Starbucks.

 

Sursa: http://www.businessinsider.com/s-2014-1

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

− 2 = 2