Noile idei își arată acum efectele pozitive: pentru a crește apetitul fanilor fast-food, liderul din domeniu implementează strategii inovative, cu mare succes. Efectul se vede în cifra de afaceri și profit. Restaurantele germane sunt renovate. Lanțul american de fast-food, McDonald’s, servește investitorilor un rezultat financiar intermediar solid: vânzările au crescut în mod semnificativ trimestrul anterior. După tragerea liniei, gigantul activ la nivel mondial, ar fi marcat un profit de 1,21 miliarde de dolari, ceea ce reprezintă un plus de zece procente peste perioada comparativă din anul precedent.
Motivul pentru trendul descendent este, potrivit analiștilor: McDonald’s ar fi profitat de o cerere crescândă din partea Chinei, spune concernul și de pe urma noilor oferte de mic dejun incluse în meniul restaurantelor din Statele Unite. În comparație, veniturile din trimestrul precedent ar fi crescut până în luna decembrie cu până la cinci procente, anunță cel mai mare lanț de restaurante rapide din lume.
Cunoscătorii din domeniu, chestionați de casa de analiză Consensus Metrix, au estimat o creștere de 3,2%. Reacțiile prietenoase de pe bursă au apărut deja din primele minute după prezentarea cifrelor preliminare: în comerțul prebursier american, acțiunile McDonald’s s-au scumpit cu trei procente.