McDonald`s în ofensivă bio în SUA

McDoof

McDonald`s în ofensivă bio în SUA

În lupta cu veniturile în scădere și cu pierderea de clienți, lanțul de fast-food-uri McDonald`s este în căutare de noi rețete. Managementul vrea să afle în special gusturile consumatorilor mai tineri. Și dacă aceștia ar consuma napi.

Gigantul burgerilor McDonald`s ia decizii importante în lupta sa cu imaginea de lanț de junk-food. Cel mai mare lanț de restaurante fast-food de la nivel mondial vrea acum să ofere napi în cadrul trendului de legume sănătoase, cel puțin pe perioadă determinată.

O purtătoare de cuvânt a declarat la cerere că există nouă filiale din California de Sud două noi sortimente de mic dejun, din care unul conține napi și spanac. Dacă această ofensivă bio va sosi și în Germania, nu a fost precizat. Există de multă vreme zvonuri că liderul de piață ar putea lua calea alimentelor ecologice.

Napii sunt în plină expansiune în Statele Unite, nu doar pentru vegetarieni, dar și pentru clientela ce se ocupă de fitness și care este conștientă de propria stare de sănătate.

Iar în anumite locuri și condiții aceaștia sunt promovați ca un “Superfood”. În casele nemților “Kale”, așa cum sunt napii numiți în engleză, nu și-au prea găsit loc. Aceștia nu sunt serviți împreună cu mezelurile ci mai degrabă negătiți în salate sau shake-uri (Smoothie).

 

http://www.n-tv.de/wirtschaft/McDonalds-springt-auf-den-Bio-Zug-Gruenkohl-und-Salat-statt-Burger-und-Burritos-article15100251.html

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

1 + 7 =