McDonald’s oprește reclama cu tatăl decedat

Un clip publicitar de la McDonald’s provoacă indignare: în acest material este vorba despre un băiat tânăr care își întreabă mama ce are el în comun cu tatăl său decedat. Iar trăsătura lor comună este pofta pentru burgeri de pește. Lanțul american de restaurante reacționează la criticile primite.

După critici dure la adresa lanțului McDonald’s în Marea Britanie, acesta va retrage o campanie publicitară în care este vorba despre un tânăr orfan. Un purtător de cuvânt al lanțului fast-food a declarat că scopul companiei nu a fost niciodată de a enerva pe cineva. Pe Twitter compania și-a exprimat scuze sincere față de această gafă.

În clipul publicitar era vorba despre un băiat tânăr, care și-a pierdut tatăl și o roagă pe mama sa să îi povestească despre acesta. În timp ce tânărul suferă și îi este greu să găsească trăsături com une între el și tatăl său decedat, mama și fiul intră într-un restaurant McDonald’s, unde băiatul comandă un burger cu pește, iar mama îi spune că aceasta era mâncarea preferată și a tatălui său.

Clipul publicitar lansat vinerea trecută a provocat un val de indignare. Shelley Gilbert de la Organizația de Ajutorare Grief Encounter a declarat că, compania nu face decât să exploateze durerea copiilor. „Este pur și simplu un gest insensibil să consideri că astfel de probleme complexe pot fi rezolvate cu o masă la McDonald’s”, a mai adăugat aceasta.

http://www.n-tv.de/wirtschaft/McDonald-s-stoppt-Werbespot-um-toten-Vater-article19846785.html

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

4 × = 12