Mercedes lansează un brand pentru camioane electrice

Daimler, compania-mamă a brandurilor Mercedes-Benz și Smart, deține în același timp și Mitsubishi Fuso Truck și Bus Corporation, care a fost solosită săptămâna trecută pentru a prezenta schimbări majore care urmează să sosească în afacerea Daimler Trucks.

Totul a avut loc la dezvăluirea E-Fuso, un nou sub-brand al operațiunilor Fuso de la Daimler, care se vor focusa pe camioane și autobuze electrice. La anunțul brandului E-Fuso de la Tokyo Motor Show 2017, compania a dezvăluit de asemenea primul său concept de camion: E-Fuso Vision One, un camion electric heavy-duty.

Camionul-concept reprezintă pasul final în electrificare, cum este văzut de inginerii de la E-Fuso. Brandul spune că electrificarea va avea loc în etape, pe măsură ce progresează tehnologia pentru baterii și componentele asociate.

În viitorul apropiat, brandul se va focusa pe electrificarea tuturor camioanelor din gama Mercedes dar și a anumitor modele de autobuze, iar obiectivul final este un camion electric de tip heavy-duty.

E-Fuso Vision One oferă un pachet de baterii cu o performanță de 300 de kilowați-oră și se spune că ar putea oferi 350 de kilometri de autonomie. Dar și mai important, prin intermediul E-Fuso conceptul Vision One oferă o capacitate de transport de 11 tone, cu doar 2 tone mai puțin decât versiunea propulsată de motor diesel.

Cu toate acestea, chiar și cu o autonomie de 350 kilometri, vehiculul rămâne cel mai potrivit pentru operațiuni de nivel regional. E-Fuso spune că prima versiune comercială de Vision One va fi lansată cel mai probabil pe piața din Japonia sau Europa. Atât China cât și Statele Unite sunt foarte diferite și au nevoie de vehicule de marfă cu autonomie mare, datorită dimensiunilor considerabile ale teritoriilor.

http://www.greencarreports.com/news/1113537_mercedes-parent-daimler-launches-e-fuso-electric-truck-sub-brand

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

+ 62 = 68