Metode ușoare de a reduce aportul de zahăr al copiilor (2)

 

Părinții aud de nenumărate ori faptul că și băuturile care par sănătoase de multe ori nu sunt și au un conținut ridicat de zahăr. În timp ce băuturile carbogazoase sunt privite în general ca cea mai puțin sănătoasă opțiune, sucurile de fructe și smoothie-urile nu sunt nici ele ceea ce par.

Apele cu arome adăugate și squash pot să conțină de asemenea zahăr care ne face să credem că cea mai bună opțiune pentru copii este apa plată. Deși mulți copii vor spune că nu le place gustul, dacă se adaugă lămâie stoarsă sau portocală, ori infuzia de mentă sau zmeură îi va convinge să se răzgândească.

După cum cercetările au arătat de numeroase ori, interzicerea unor anumite alimente le va face și mai atrăgătoare pentru copii. De fapt, puterea alimentelor interzise este atât de puternică încât s-a sugerat că poate funcționa asupra alimentelor cu adevărat sănătoase, precum fructele.

Ocazionalele batoane de biscuiți sau ciocolată nu vor periclita obiceiurile alimentare ale copiilor, atâta vreme cât este vorba despre un consum ocazional. Ca și regulă de bază, încercați să nu țineți gustări dulci în casă, evitați să le oferiți copiilor dacă nu le cer ei și limitați cantitățile dacă le oferiți. Explicați-le de ce este important să nu abuzeze de aceste gustări, explicațiile privind sănătatea lor va avea un efect mai bun decât decizia de a nu oferi explicații.

http://www.independent.co.uk/life-style/health-and-families/sugar-reduce-children-intake-food-drink-how-to-tips-guide-a8159576.html

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

90 − 83 =