MISCAREA MATINALA

it-reduces-the-risk-of-cardiovascular-diseaseMişcarea de dimineaţă

 Pe lângă copii, familie şi job este foarte greu să îţi faci timp şi să faci mişcare. Să faci mişcare dimineaţa este o idee bună, poţi să îţi creezi o rutină pozitivă care să îţi asigure mai mult decât un corp de invidiat.

  1. Rezultate pe termen lung. Cercetările arată că persoanele care fac mişcare

dimineaţa sunt mai constanţi decât cei care fac mişcare pe durata zilei. Dacă te forţezi dimineaţa şi te trezeşti când sună ceasul, corpul tău va fi mai odihnit şi energic.

  1. Nu îţi mai încurcă programul. De foarte multe ori se întâmplă să îţi planifici seara

să faci mişcare dar fie apare ceva mai interesant de făcut, fie eşti mult prea obosit. De aceea este mai indicat să faci mişcare dimineaţa, iar seara să ai timp liber pentru alte activităţi.

  1. Îmbunătăţeşte productivitatea. Vei fi mult mai energic şi odihnit pe parcursul zilei.
  2. Sprijină metabolismul. Chiar şi după ce ai terminat exerciţiile, corpul continuă să

ardă calorii.

5.   Vei dormi mai bine. Studiile arată că persoanele care fac mişcare de dimineaţă au un somn mai sănătos decât cele care fac mişcare seara, deoarece atunci când faci exerciţii corpului îi este mai dificil să se relaxeze şi să adoarmă.

6.    O dietă mai sănătoasă.  Vei avea parte şi de mâncare mai sănătoasă dacă faci mişcare dimineaţa, deoarece nu vei dori să pui înapoi toate caloriile arse de dimineaţă. Vei dori să mănânci mâncare sănătoasă, care să îţi ofere energie.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

× 9 = 63