Moduri de îmbunătățire a energiei, în afară de cafea

Imagini pentru brokoli

Dacă rezervele dumneavoastră de energie au atins nivelul minim, puteți să vă considerați în rândul populației majoritare. Circa 75% din americani resimt simptome ale stresului, inclusiv pierderea energiei, potrivit unui sondaj recent efectuat de Asociația Psihologică Americană.

Șansele sunt ca unele obiceiuri mărunte pe care le avem să ne facă extrem de letargici. Deci se merită să analizăm și să vedem care sunt aceste lucruri care ne influențează echilibrul energetic. Jurnaliștii din domeniu au adunat câteva strategii propuse de experți care ne pot ajuta să ne alimentăm cu energie pe parcursul zilei.

Cea mai bună parte este că ele nu necesită un efort considebrail (pentru că cine ar avea energie pentru așa ceva?). Putem face însă schimbări mici care ne vor ajuta imediat să ne simțim mai energizați.

Mestecatul este o parte foarte importantă a procesului de digestie. Dar dincolo de asta, mestecatul insistent face ca organismul să aibe o muncă mai ușoară în descompunerea alimentelor în nutrienți care apoi sunt absorbiți și transformați în energie, spune Edwina Clark, director de conținut nutrițional și editor la Raised Real.

Digestia este de asemenea un proces destul de costisitor în sine, deci dacă înghițiți alimente aproape întregi corpul are mai mult de lucru pentru a le descompune, consumând energie prețioasă în acest proces. Numărul optim de mestecări pe fiecare înghițitură este incert. Cu toate acestea, s-a sugerat că ar fi nevoie de 25-40 de mestecări pentru a ne putea bucura de beneficiile reglării apetitului.

https://www.huffingtonpost.com/entry/ways-to-boost-energy_us_5b576da1e4b0de86f4913530

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

45 − = 35