Navistar vrea să ofere ceva mai bun pentru segmentul Tesla Semi

 

Producătorii cu tradiție nu se uită cu ochi buni la agitația creată în jurul noului camion pe care Tesla vrea să îl lanseze pe piață. Am fost martori la un fenomen similar în cazul vehiculelor electrice pentru pasageri, iar acum acesta se petrece de asemenea în industria camioanelor.

Tesla Semi, un camion de clasa 8 în mărime naturală, anunțat pentru finalul anului 2019, mulțumită specificațiilor sale fără precedent (cum ar fi autonomia de 800 de kilometri), a atras atenția producătorilor cu renume.

Una dintre aceste companii este Navistar International Corp. CEO-ul companiei, Troy Clarke, a declarat într-un interviu recent pentru Trucks.com că firma sa va livra mai multe camioane electrice decât Tesla până în anul 2025. Navistar a anunțat un parteneriat cu Volkswagen în primul rând pentru camioane cu sarcină medie care urmează a fi lansate pe piață în anul 2019.

Producătorii de dimensiuni considerabile au un avantaj precum cota de piață, un protofoliu existent de clienți, dealeri sau o rețea de service-uri în diferite țări și regiuni. Pe de altă parte, Tesla produce ruptură în industrie, aduce pe piață cea mai mare autonomie, posibilitatea rulării autonome, dar atrage în același timp atenția presei, printre multe alte lucruri care pot să stragă clienții.

Clienții cunosc producătorii cu renume și aceștia știu că atunci când primesc un camion cu acest brand, acest lucru le dă o garanție că acest vehicul va servi nevoilor lor, pentru că brandurile cu tradiție înțeleg felul în care clienții lor fac bani, ne mai spune Troy Clarke.

Navistar Hopes To Top Tesla In Electric Semi Segment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

× 6 = 6