Nestle își fixează obiective prudente

Anul 2016 nu a fost un an de remarcat pentru Nestle. Gigantul elvețian din domeniul alimentar a înregistrat un profit care s-a situat sub așteptări. Directorul concernului, Mark Schneider, pune deja bazele pentru anul comercial curent.

Noul director al Nestle, Mark Schneider, atenuează speranțele privind o revenire rapidă a celui mai mare concern alimentar din lume la rate de creștere spectaculoase. Pentru anul curent producătorul de ciocolată Kit-Kat, supe Maggi și cafea Nescafe se așteaptă la o creștere organică situată între două și patru procente, după 3,2% în anul precedent.

Acest lucru reflectă din nou incertitudinea macroeconomică pe care o resimțim cu toții. Schneider a declarat că ne aflăm într-un mediu volatil și deflaționar. Pe piețele importante precum Europa de Vest și America de Nord cererea este în continuare reținută. De asemenea, Nestle nu a putut crește prețurile datorită dezvoltării eocnomice slabe din multe regiuni.

De multă vreme Nestle și-a fixat ca obiectiv o creștere pe termen mediu de 5-6%, în anul 2011 concernul a crescut însă cu 7,5%. Dar aceste rate nu au mai fost atinse anul trecut de Nestle. S-a resimțit astfel creșterea redusă în țările aflate în curs de dezvoltare și economia slabă din Europa Occidentală. De asemenea, consumatorii au ocolit din ce în ce mai mult dulciurile și alimentele preparate ale companiei.

http://www.n-tv.de/wirtschaft/Nestle-setzt-sich-vorsichtige-Ziele-article19705043.html

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

2 × = 20