Cea mai mare companie de produse alimentare din lume, a raportat cea mai scazuta performanta trimestriala, din 2009 incoace. Schimbarile climatice, un Paste tarziu si vanzari slabe in pietele emergente, au contribuit toate la o performanta slaba, declara Compania.
Cresterea vanzarilor pentru aceasta perioada a fost de 4,2% : 1,6% din cresterea preturilor si doar 2,6%datorita cresterii interne reale.
Cu toate acestea, Nestle anticipeaza un an bun, datorita unui numar de produse noi. Compania Nestle, are aproximativ 8.000 de brand-uri, cu o gama larga de produse int-o serie de piete. In America de Nord, vremea rece a contribuit la scaderea vanzarilor, ceea ce a facut oamenii sa iasa la cumparaturi mai putin; iar europenii au optat, in ultima vreme, pentru brand-uri mai ieftine, astfel vanzarile din regiune au scazut cu 0,8%, spune compania.
In ciuda inceputului lent, Nestle prezice o crestere mai rapida in al doilea trimestru: „ Ne confirmam perspectivele pentru anul intreg: performantele vor creste in a doua jumatate, cu o crestere organica de 5%, vom depasii performantele pietei”, a declarat directorul executiv, Paul Buckle.
Actiunile Nestle s-au ales cu un castig de 2,5% in acest an.
http://www.bbc.com/news/business-27031626