NISA BULGARA

  • MuesliBulgaria și produse de nișă

Nu este ușor pentru cea mai săracă țară a UE să joace alături de cei mari. Prin urmare, economia Bulgariei este specializată pe segmente de nișă și se pare că fucționează. Se produc cereale și musli pentru export, dar acestea au de luptat cu câteva probleme.

Dragomir Kusow ar avea toate motivele să fie pesimist. În vârstă de 52 de ani, compania ce o deține produce biciclete în Bulgaria, o țara aflată în criză și considerată cea mai săracă țară a Uniunii. Cu toate acestea, fostul ciclist profesionist nu este deranjat de mediul economic mai sărac. El spune mereu că, crede în ceea ce face, iar acest lucru i-a adus și parte de succes. Bicicletele sale marca “Drag” sunt cumpărate, printre altele și de echipa olimpică ucraineană.

 

Precum compania lui Kusow sunt multe companii locale din Bulgaria, care s-au orientat pe un segment de piață extrem de îngust și au succes major făcând acest lucru. În această țară își au sediul Walltopia, HRT și Composite-X cel mai mare producător mondial de pereți pentru cățărări și mânere din plastic asociate cu acestea. Unul dintre cei trei fondatori ai companiei, Iwailo Penschew, spune că secretul stă în faptul că sunt mereu foarte activi.

 

Kusow spune că bulgarii au șanse de succes pe segmente de nișă. Munca este de asemenea ieftină și există oameni creativi, care creează produse originale și inovatice. Asociația industrială bulgară, BIA, vede deja Bulgaria ca și o țară ce va fi lider de piață în exportul de produse de nișă. Iar antreprenorul Penschew crede că inovarea este elementul cheie al succesului.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

× 8 = 48