Nissan va lua măsuri legale împotriva campaniei de votare pro-Brexit, după ce logo-ul său a fost afișat într-o broșură a campaniei. Logo-ul a apărut într-un pliant pro-Brexit alături de cele ale altor producători majori la nivel mondial.
Compania a declarat ca spera o acțiune în justiție ar împiedica în viitor “declarații false și interpretări eronate”, care apar în literatura campaniei pro-Brexit. Directorii Nissan au declarat anterior ca firma ar dori ca Marea Britanie să rămână în Europa.
Nissan a declarat ca decizia de a depune o hotarire judecatorească la Înalta Curte a venit în urma unor solicitări repetate, ignorate de campania pro-Brexit pentru a opri folosirea logo-ul companiei. Cinci alte companii, inclusiv Vauxhall si Toyota, au fost incluse în campania pro-Brexit, care a declarat că “angajatorii importanți … toate au spus că vor rămâne în Marea Britanie, indiferent de rezultatul referendumului”.
Săptămâna trecută Toyota a declarat că utilizarea logo-ul său ar putea “induce în eroare pe cei care citesc , gandindu-se ca Toyota ar putea aproba campania pro-Brexit”. Toyota, care a construit mai mult de 10% din autovehicule fabricate inUK anul trecut, a declarat că de asemenea, a avut in vedere luarea de măsuri legale împotriva “utilizării neautorizate” a mărcilor sale.