Nissan ne arată cum trebuie să se lanseze un vehicul electric pe piață

 

Noul Nissa LEAF 2018 a ajuns pe piață luna trecută în Japonia. Noul vehicul electric cu o autonomie de 240 km a ajuns la vânzare prima oară pe data de 1 octombrie, iar cererea a fost cel puțin puternică. Chiar mai bine, Nissan știe ce să facă cu această cerere.

Pentru luna octombrie, LEAF a stabilit un nou record all-time cu 3629 de livrări. Acest lucru plasează modelul LEAF pe locul 19 în topul celor mai bine vândute mașini din Japonia în luna respectivă.

Cu alte cuvinte, Nissan s-ar putea să nu ofere cel mai bun vehicul electric de pe piață, dar Nissan știe cum să construiască unul… nu a fost vorba despre o prezentare a conceptului și apoi de doi ani de tachinări până la lansare, fără producție limitată și extinderea acesteia pe parcursul unui an, fără blocaje în livrări, pentru că se încearcă extinderea producției mult prea rapid, etc.

Nissan a ales în schimb să anunțe vehiculul pentru publicul larg doar atunci când volum de producție a atins un anumit nivel potrivit pentru lansarea pe piață, fiind necesare doar 26 de zile de la debutul global al modelului până la primele exemplare pe șosele.

Pentru această lună, vânzările de LEAF din Japonia au crescut cu 607% față de anul anterior, iar volumul total al livrărilor de anul acesta a atins 12.707 unități, astfel că 2017 pare că va fi cel mai bun an pentru vânzările de LEAF. Din decembrie 2010 Nissan a livrat peste 85.000 de exemplare din LEAF în Japonia.

Producția noului LEAF a fost de asemenea demarată în Smyrna, o fabrică din Tunisia, precum și într-o fabrică din Marea Britanie, producția urmând să fie extinsă și în China. Primele livrări către SUA și Europa sunt de așteptat să apară în aproximativ opt săptămâni.

Nissan Shows How To Launch An EV Right, Almost 4,000 LEAF Sales In Debut Month For Japan

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

5 × 7 =