Noile “banci” Facebook şi Google stau pe foarte mulţi bani şi vor da credite din banii lor

150403102925-eu-tech-780x439

Marile companii internaţionale oferă tot mai mult canale alternative de plăţi sau se gândesc să intre pe acest segment, inclusiv Apple, Google, Facebook, adaptându-se la comportamentul şi cerinţele noii generaţii de consumatori.

“Generaţia nouă nu mai vrea să facă lucrurile la fel ca părinţii, tinerii nu vor să vină la bancă, aşa că vor căuta alte alternative financiare. De aceea creşte zona de fintech”, a spus Anca Nuţă, director marketing Unicredit Bank.

În România, această tendinţă este încă la început, marea masa de clienţi ai băncilor preferând încă interacţiunea face to face.

“Noi dăm credite din banii deponenţilor, în timp ce Facebook, Google vor da credit din banii lor. Ei stau pe foarte mulţi bani”, a mai spus Anca Nuţă.

Spre deosebire de părinţii lor, clienţii tineri ştiu exact ce vor de la bancă şi cer, sunt mai bine informaţi şi tendinţa este de a se oferi tot mai multe produse customizate pe retail.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

× 8 = 56