Nou comerciant de burgeri în Germania

Burger

Nou comerciant de burgeri în Germania

Multă vreme au deținut necontestat trofeul, dar acum supremația le este întreruptă: Giganții industriei McDonalds și Burger King trebuie să se lupte pentru că lanțurile tinere fură din cota de piață. Dar acestea nu trebuie să exagereze cu foamea lor de expansiune.

Două jumătăți de chiflă și între ele o bucată de carne. La ingredientele de bază pentru un hamburger nu s-a modificat mare lucru în ultimele decenii. Antreprenori plini de resurse au adăugat rețetei reale ingrediente proaspete și salate, noi sosuri și variante vegetariene și au făcut din acest fel de mâncare din nou un adevărat concept pentru succes.

Doar lanțul “Hans im Gluck” ce servește burgeri a deschis în ultimii ani peste 30 de restaurante între Flensburg și Rosenheim și încă nu și-a potolit setea de extindere. În acest an vor mai fi adăugate până la 20 de noi filiale, în care oaspeții vor putea să își servească mâncarea pe mese făcute din trunchiuri de copac. Iar în orașe mulți ofertanți de mici dimensiuni precum “Holy Burger” înregistrează succese prin intermediul unor produse precum Burger 2.0.

Iar acest trend nu este surprinzător, spune experta în nutriție, Gesa Schonberger. Preferințele germanilor s-au schimbat mult în ultimele decenii. Perspectiva sobră a burgerului nu mai este aceea a unui sandwich creativ, spune Schonberger, administrator al fundației pentru alimentație sănătoasă Dr. Rainer Wild, care se ocupă de multă vreme și cu fast food.

http://www.n-tv.de/wirtschaft/Hans-im-Glueck-aergert-McDonalds-article15113811.html

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

90 − 85 =