Nou record pentru Adidas

00df8baf9abf37a6c81542e958546dc7

Adidas se distanțează din nou de rivalul american Nike pe cele cinci mari piețe europene, din punct de vedere al afacerilor fotbalistice. La Campionatul European de Fotbal din Franța concernul german echipează majoritatea echipelor.

Adidas estimează un record în afacerile sale fotbalistice din acest an în care se desfășoară și Campionatul European. Vânzările de tricouri, pantofi sport sau mingi de fotbal au crescut față de anul trecut cu 14% până la un total de 2,5 miliarde de euro, spune directorul executiv al Adidas, Herbert Hainer, la Paris.

Cel puțin pe cele cinci mari piețe europene concernul german are în prezent poziția de lider de piață, poziție recucerită de la rivalul său Nike, spune Hainer. Peste o treime din toți pantofii purtați au fost produși de cei de la Herzogenaurach.

Hainer, care va preda și el ștafeta de “căpitan” în toamna acestui an, se așteaptă ca tricourile naționalei germane să se vândă în 1,3 milioane de exemplare. Cantitatea este aproximativ egală cu cea vândută la ultimul turneu pentru stabilirea campioanei Europei, dar semnificativ mai puțin decât la Campionatul Mondial din 2014, când Adidas a vândut 3 milioane de tricouri inscripționate cu logo-ul său. Ca și sponsor oficial, Adidas estimează că anul acesta va vinde șapte milioane de mingi cu logo-ul Campionatului European, deci la fel de multe ca și acum patru ani, dar numai jumătate din cât a vândut în 2014.

http://www.n-tv.de/wirtschaft/Fussball-EM-treibt-Adidas-an-article17962376.html

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

19 − 9 =