Noua generație de VR arată maturizarea pieței

Imagini pentru VR

Proiectul OpenXR construiește o interfață pentru aplicație care se poziționează între platformele de conținut și aplicațiile VR la care se adaugă un nivel pentru dispozitive, care va fi utilizat între platformele de conținut și căști și dispozitive individuale.

Ideea este ca interfața de aplicație și nivelul pentru dispozitive să fie standardizate astfel încât orice poate concepe lucruri diferite de un obiectiv comun în loc să aibe nevoie să mențină suport individual pentru mai multe platforme și dispozitive.

Din punct de vedere ipotetic acest lucru înseamnă că un joc care suportă OpenXR și se lansează mâine ar putea funcționa pe o cască cu suport OpenXR care se va lansa peste cinci ani, din moment ce ambele au fost construite urmărind aceeași interfață de aplicație și nivel pentru dispozitiv.

În mod similar, o cască OpenXR de la o companie ar putea funcționa cu controlere OpenXR de la altă companie, ceea ce deschide o multitudine de posibilități pentru utilizatorul final. De asemenea, dacă un nou motor video de jocuri vrea să ofere suport pentru VR, trebuie doar să urmărească interfața de aplicație OpenXR pentru a asigura un suport potențial cu orice fel de cască sau platformă VR care suportă OpenXR.

Asta nu înseamnă în mod necesar că orice platformă VR care suportă OpenXR va oferi suport pentru orice cască certificată OpenXR (spre exemplu HTC Vive pe Oculus Store) dar înseamnă că capabilitățile tehnice sunt la locul lor dacă deținătorii platformei vor să schimbe abordarea și să permită compatibilitatea cu mai multe dispozitive.

https://www.roadtovr.com/how-vr-next-generation-shows-key-signs-of-a-maturing-market/

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

49 − 40 =