Nouă moduri usoare pentru a-ti crește în mod natural energia

Oamenii sunt mai suprasolicitați ca niciodata. Conform Departamentului US de Statistica a Muncii, părinții și bunicii noștri au lucrat în jurul de 1.600 de ore pe an în 1979, comparativ cu 1800 pe an în 2007. Poate fi ușor și convenabil sa apelezi la o bautura energizanta atunci când te simți obosit. Dar sursele de energie ieftine și rapide iti vor lăsa senzația sa te simti chiar mai obosit decât ai fost initial.
Încercați aceste metode naturale, curate și ușoare pentru creșterea energiei.

1.Hidrateaza-te.
Cu cat mai multa apa, cu atât mai bine. Pastrandu-te hidratat mentii organele in functionare corespunzătoare, care, la rândul său, păstrează nivelul de energie in forma. Bea cel puțin 16 uncii de apă dimineața, la prânz și seara.

2.Mananca putin si des.
Mananca portii de mancare mai mici si mai frecvente. Prin consumul de alimente putine la fiecare două sau trei ore, vei menține creierul tău intr-un flux constant de nutrienți pentru a evita oboseala. Dacă preferi mese mai mari si mai rare, asigura-te că nu sari peste nici una.

3.Aminteste-ti de antioxidanți.
Afinele, anghinarele și roșiile sunt mari exemple de alimente pline de antioxidanti. Antioxidantii sunt o sursă de energie curată, ceea ce înseamnă că pot proteja organismul de tensiune sau de stres.

4.Nu te baza pe zahăr.
Zaharul iti va oferi o creștere temporară de energie, dar te va dobora câteva ore mai târziu. Deși zahărul natural este în regulă, încearca să optezi pentru fructe scazute in fructoza, cum ar fi citricele și fructele de pădure, în loc de cele bogate in zahar cum ar fi cireșele și mango.

5. Un pui de somn nu strica.
Fie că esti o persoane care doarme mai putin sau esti pur si simplu obosit de la o săptămână la locul de muncă, nu iti fie teamă să tragi un pui de somn scurt. Sub 30 de minute pentru a evita interferențele cu programul de somn pe timp de noapte.

6.Adăuga putina cofeina.
Cafeina stimuleaza energia si ajuta suficient pentru a opri boala Parkinson, diabetul, dementa si cancerul. Aceasta poate reduce de asemenea migrenele si intensifica procesul de concentrare, de memorie și timpul de reacție. Dacă nu iti place cafeaua sau simti ca iti ofera o stare de nervozitatea, încearca o altă sursă de cafeină, cum ar fi ceaiul verde sau negru.

7.Plimbarile sunt necesare.
Dacă faci o muncă de birou, acest lucru este deosebit de important. O plimbare scurtă iti poate oferi un impuls scurt de energie pentru a te mentine pe parcursul zilei. De fapt, un studiu a constatat ca o plimbare de 10 minute poate creste nivelul de energie de până la două ore.

8.Mananca alimente cu magneziu.
Un studiu realizat de Grand Forks Human Nutrition Centrul de Cercetare al Departamentului Agriculturii a constatat ca femeile care au introdus mai mult de magneziu in dieta lor au fost capabile sa lucreze mai greu pe o perioadă mai lungă de timp. Cerealele integrale și fructele cu coajă (în special migdale și caju) sunt o sursă bogată de magneziu.

9.Bea mai putin alcool.
Ai putea crede ca vei dormi liniștit cu o băutură sau două înainte de culcare, dar din contra, nu este adevărat. Alcoolul perturba de fapt, un somn profund și iti va lăsa senzația de neliniște în ziua următoare.

http://www.success.com/article/9-easy-ways-to-naturally-increase-your-energy

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

4 × 2 =