Sportivitatea, viteza și plăcerea de a conduce sunt caracteristici ale oricărui Porsche. Acest lucru este valabil și pentru modelele clasice cât și pentru noutățile de la Los Angeles Autoshow, precum și pentru toate modelele pe care constructorul le va construi pe viitor.
718 Boxster și Cayman va versiune GTS, cuvântul și forța enormă a lui Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo, precum și noul Carrera T – șvabii au provocat entuziasm în rândul publicului prezent cu ocazia Los Angeles Autoshow și au precizat orientarea lor pentru următorii ani: cât mai multă plăcere de a conduce. În cazul designului, acesta va fi ușor modificat pentru modelele GTS, iar valoare de divertisment suplimentară va veni din majorarea puterii motorului de 2,5 litri în patru cilindri de la 350 cai putere la 365 și adăugarea a 10 Newtonmetri. Este discutabil dacă aceste caracteristici vor aduce un spor real de performanță și implicit de plăcere proprietarilor. Dar pentru asta avem cronometre – modelul S are nevoie de 4,2 secunde pentru a atinge suta de kilometri pe oră, iar GTS-ul este mai rapid cu o zecime de secundă – doar împreună cu PDK și pachetul opțional Sport Chrono. Viteza maximă crește cu cinci puncte la 290 de km pe oră, iar prețul cu 10.000 de euro pentru un total de 76.000 de euro la Cayman și 78.000 la Boxster.
Potrivit lui Blume compania va rămâne fidelă formelor clasice: un Porsche fără volan este de neconceput pentru directorii companiei, la fel ca și un Porsche 911 sub formă de taxi-robot. Acest lucru nu înseamnă că producătorul de mașini sport nu se interesează de rularea autonomă. Din contră, Blume vede chiar și la Porsche numeroase întrebuințări de bun simț ale acestor tehnologii viitoare, spre exemplu cazul în care automobilul își caută singur un loc de parcare.
În timp ce rularea autonomă nu are parte de mare succes în prezent, în special datorită lipsei condițiilor-cadru de desfășurare, divizia Porsche Digital lucrează la mai multe proiecte de viitor: în localitatea Weissach, dar și în Silicon Valley tânăra divizie de specialitate se ocupă cu dezvoltarea unui ecosistem în jurul acestei mărci. Nimeni nu se mai îndoiește acum că sentimentul Porsche va putea fi transpus într-un automobil electric, însă pe viitor clienții vor putea să îl retrăiască și atunci când nu sunt la volan. Vizionarii din Santa Clara vorbesc despre un concept Porsche care va funcționa drept ambasador de brand, permițând clientului să ia cu el această marcă peste tot și să îi schimbe pur și simplu stilul de viață.
https://www.n-tv.de/auto/Porsche-ohne