Mulți americani sunt curpinși de febra acuzațiilor. Câteva din plângeri trebuie soluționate chiar în instanță. Este cazul companiei Starbucks, pe care un răspuns greșit ar putea să o coste milioane de dolari.
O doamnă din Chicago dă în judecată lanțul de cafenele Starbucks. Motivul este faptul că lanțul pune prea puțină cafea și prea multe cuburi de zahăr în băuturile lor reci. Săptămâna trecută o doamnă pe nume Stacy Pincus din statul federal american Illinois a cerut daune de peste cinci milioane de dolari ca urmare a acuzațiilor sale privind reclama înșelătoare practicată de companie și fraudarea consumatorilor, spune ea.
În loc să găsească în pahar 0,5 litri efectiv din băutura promisă de reclama companiei, în interiorul acestuia se regăsește o cantitate mult mai mică, pentru că se folosesc cuburi de gheață pentru a umple întreaga cantitate, argumentează femeia. Adesea în pahare se regăsește doar jumătate din băutura promisă. De asemenea, nu este corect ca băuturile cunoscute sub denumirea de frappé, ce se servesc reci, să fie mai scumpe decât cele servite fierbinți în aceeași cantitate.