O mică defecțiune într-o situație de criză: clienții Deutsche Bank au trebuit să se confrunte cu alte inconveniente în acest sfârșit de săptămână. Datorită unor dificultăți tehnice accesul la conturi a fost redus temporar.
Au existat noi dificultăți tehnice la Deutsche Bank în acest sfârșit de săptămână. Defecțiunea a afectat sâmbătă dimineața un număr limitat de clienți și accesul la conturi a fost limitat doar temporar, spune un purtător de cuvânt și confirmă raportul “Handelsblatt”.
O clientă s-a plâns ziarului de faptul că nu a avut acces la fondurile sale, pentru că, conturile erau blocate. Clienta s-a declarat șocată și nu a putut face nici un fel de cumpărături pentru că nu a putut retrage bani și nici nu a putut plăti cu cardul.
Este deja a treia defecțiune tehnică din departamentul de IT semnalată în cadrul Deutsche Bank în decurs de câteva luni. În urmă cu mai bine de o săptămână au existat întârzieri de o zi în afișarea tranzacțiilor de pe conturile curente.
În luna iunie a existat însă o defecțiune de amploare mult mai mare. Unii clienți nu au putut retrage bani de la bancomate, iar în numeroase cazuri de tranzacții efectuate prin intermediul online banking plățile apăreau de două ori sau deloc.
http://www.n-tv.de/wirtschaft/IT-Panne-veraergert-Deutsche-Bank-Kunden-article18771391.html