O idee trasnita? S-a lansat programul “Prima maşină second hand”

 afla-care-sunt-cele-mai-fiabile-masini-second-hand-0f904_article-main-image

New Kopel Group, o subsidiara holdingului Shlomo Group din Israel, a lansat, joi, programul “Prima maşină second hand”, condiţiile de creditare fiind asemănătoare cu programul guvernamental “Prima maşină”. Potrivit lui Hezi Shayb, CEO New Kopel Group, perioada de creditare este de 36 de luni, iar dobânda de 4,5%.

“53,4% dintre români vor să-şi achiziţioneze o maşină în perioada următoare, iar dintre aceştia 63% vor să îşi ia o maşină second hand, iar 37% vor să cumpere una nouă. Împreună cu cei de la Ideal Leasing am lansat programul nostru «Prima maşină second hand», prin care doritorii îşi pot achiziţiona o maşină în aceleaşi condiţii cu programul guvernamental «Prima maşină», cu o dobândă de 4,5%. Dobânda este cam la jumătate din ceea ce se găseşte pe piaţă”, a spus Shayb care a mai adugat si alte precizari ce le gasiti dupa zambet.

—————————————————————————————————————————————–

regular_smile…..Conduc atât de rău incât GPS-ul meu mi-a zis: “in 50 de metri trage pe dreapta că eu cobor”.

——————————————————————————————————————————————–

Hezi Shayb a declarat că problema cea mai mare a grupului pe care îl conduce o reprezintă aprovizionarea cu maşinile second hand care să fie vândute către viitorii clienţi.

“Este o cerere uriaşă pentru maşini second hand. Problema noastră nu este câte maşini să vindem în acest an, ci de unde cumpărăm altele, să le pregătim şi să le livrăm clienţilor. Este o cerere foarte mare pentru maşinile second hand de provenienţă germană. Maşinile le luăm din flota noastră folosită în leasing operaţional sau din cele închiriate. Preţurile actuale sunt scăzute faţă de alte ţări, majoritatea românilor fiind dispuşi să ofere între 3.000 şi 10.000 de euro pentru un autoturism”, a completat Shayb.

El a menţionat că numărul maşinilor oferite în sistem leasing operaţional în România este la un nivel foarte scăzut faţă de restul ţărilor din Europa.

“Numărul maşinilor folosite în sistem de leasing operaţional este cu mult sub ţările din vestul Europei. 46% dintre companii aleg leasingul operaţional pentru costurile mai scăzute, 25% pentru că îşi externalizează flota, iar 29% pentru că au parte de soluţii personalizate şi integrate. Ne vom concentra pe companiile mici şi medii”, a mai spus Shayb, care a precizat că cifra de afaceri a grupului a fost de 43,5 milioane de euro în 2014.

New Kopel Group deţine o flotă de aproape 3.000 de automobile, care sunt date în sistem leasing operaţional către cei 300 de clienţi ai companiei.

“Avem aproximativ 6% din piaţa leasingului operaţional, între primii şapte jucători de pe piaţă. Top trei domenii sunt distribuţie, producţie şi IT. Perioada medie a leasingului operaţional este de trei-patru ani, dar sunt şi firme care au nevoie de maşini pe o perioadă mai lungă de timp, dar atunci le închiriem maşinile în condiţii avantajoase. Dacia este printre cele mai solicitate modele, urmată de Opel Corsa, Ford Fiesta şi maşinile compacte”, a explicat Alex Bojincă, manager leasing operaţional în cadrul companiei.

Tot în cadrul evenimentului de joi, NKG a lansat o ofertă prin care românii pot închiria, în weekend-uri, maşini de la 9,9 euro/zi.

“Dorim să atragem foarte mult piaţa locală, oamenii care fie nu au maşină şi vor să meargă acasă la părinţi sau au maşina în service şi au nevoie să se mişte. Oferta este valabilă pentru weekend-uri şi companiile care vor să închirieze pe termen lung dar fac un număr relativ scăzut de kilometri. Oferta este valabilă pentru maşinile din clasa mini, gen Skoda Citigo. Noi lucrăm în special cu companiile, dar ele închiriază maşinile de luni până vineri şi avem foarte multe maşini disponibile pentru weekend”, a declarat Mariana Gheorghe, group sales manager NKG.

Ea susţine că românii nu s-au obişnuit încă să închirieze maşini pe teritoriul României, însă în străinătate o fac într-un procent mult mai mare.

“Românii nu închiriază maşini pentru că merg pe idee că o împrumută de la un prieten, găsesc alternative. Neamţul nu o să se ducă niciodată la cel mai bun prieten şi să ceară maşina. Noi suntem un popor mai latin, care se descurcă”, a subliniat Gheorghe, care a precizat că durata medie de închiriere a maşinilor în România este de cinci zile.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

39 − = 33